onsdag 5 augusti 2009

Nattens fiske gick åt skogen

Fick endast upp 4 torskar mellan 4 och 2 Kg
Och en massa Sej... tog nog mellan 40 -50 sten del fick vara Agn till Torsk fisket och i tron om att en Hälleflundra skulle kliva på och förgylla vår tillvaro men inte en chans... så vi fick njuta av naturen istället



Just nu...

Dom stora Töserna (Fredrick och Jimmy) från Tvärred sover sött inne på rummet då de har en omättligt behov av sömn...

Kl 17:00 idag kommer vi att åka ut men en turbåt för att komma lite längre ut då vi är lite begränsade med de små båtarna som vi har...

Så jag går runt här i hamnen och funderar på vad man skall hitta på så länge....
så jag har lagt upp några bilder på nätet som ni kan se här (ca 389st) än så länge...
Ja jag vet att det är många men jag kommer att redigera när jag kommer hem...
bilderna kan ni se här