tisdag 25 november 2008

Nu har jag fått mitt paket

Nu har jag fått mitt paket från YM`s FISKE & FRITID
Ett par rejäla pulkor från Finland skall bli väldigt trevligt att prova...
Om jag nu får tillbaka dem av Josefin när hon inspekterat pulkorna


Hämtade mina nya dekaler till båten hos Geson Reklam idag med...
Skall försöka sätta på dem till helgen om vädret tillåter det....


Kul med lite nya VKlöjskallar och några Lappia wobblers sedan var man ju tvungen att testa VK2 flashern efter att ha kollat in videon på derras hemsida


Ja nu är allt färdigt till Laxcupen...
Fast jag började tveka fall man skulle ställa upp då jag ville stötta Cameron Ross eftersom han är en väldigt reko kille som hjälpt mig att komma i gång med Trolling i Vänern...
Men hadde ju redan betalat in anmälnings avgiften och bokat hotell och tagit ledigt från jobbet och övertalat frugan till att få åka iväg...
och skänka pengar till Wildewater ville jag inte göra då anmälnings avgiften inte är återbetalningsbar...

Tilläggas skall väll också att det är ju kanske inte rätt att hänga ut Företaget Wildewater när det är en av delägarna som varit osmidig och yttrat sig felaktigt...

För det lilla som jag har haft med Wildewater har faktiskt varit bra för när jag trodde att jag hadde fel med min ena Fishlander djuprigg så tog sig Kristian Keskitalo tid att lyssna och kolla på riggen när jag träffade honom i Spikens och när jag pratat med Per Lundberg i telefon så har han vrait väldigt hjälpsam trots att han varit i full gång med att Guida folk på sjön...
Har aldrig haft äran att prata med Johan Abelsson men den dagen kommer kanske...

Så nu åker Dream Team dit tillsammans med
Team Bogesund och Team Raptor och vinner en massa priser istället...
kul med en liten intern tävling med...
Bor ju i Karlsborg på Hotell Wettern hoppas det är många trollare som bor där så man kan snacka lite skit och dricka öl