söndag 9 december 2007

Vi hoppar över sista dagen...

Efter två nätter med dålig sömn var både
Anders och jag väldigt slitna och med en hydralstyrning som läcker
oavbutet så är det inte värt risken att åka ut på vättern...
väl hemma fick jag ett krampanfall i buken som nästan kändes som när blidtarmen brast
men då jag inte har den kvar så viste man att det inte var det i alla fall...
och när jag kom in tog jag tempern och som jag trodde hadde jag lite feber..
39,5ºC var nog en bidragande orsak till kramp anfallet...


Men Team Bogesund fortsätter att kämpa på och skall dom slå oss
vill det ju till att vi inte är med... he he

men Dream Team önskar dem naturligtvis Sketfiske....
(lycka till för vanligt folk som inte fiskar)


för än så länge har dom ju Noll poäng som vi...

hadde tänkt fixa med styrningen idag men det blir inget med det då febern fortfarande ligger runt 39ºC